Join The Fan Lab, a private Fandom research community for users in the US and UK where you will be asked to share your opinions on all things gaming and entertainment! Click here to see if you qualify

7 Days to Die Wiki/Sekcja górna

Z 7 Days to Die Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Axe icon.png O Grze

7 Days to Die” - gra komputerowa z gatunku survival horror, stworzona przez studio The Fun Pimps Entertainment, a wydana przez The Fun Pimps.

Jest to gra oparta na otwartym świecie, zbudowanym z wokseli. Posiada ona również znamiona gry w sandbox. Gra została ufundowana społecznie na portalu Kickstarter, zbierając łącznie ponad 500 000$ z zakładanych docelowo 200 000$.

W 2034 roku ataki nuklearne zdziesiątkowały Ziemię, a pozostała ludność została zarażona nieznanym wirusem. Zainfekowany umiera w ciągu 7 dni i wkrótce odradza się jako zombie. Gracz jest ocalałym, niezainfekowanym człowiekiem, który przebywa na terenie fikcyjnego hrabstwa Navezgane w Arizonie, USA (Od wersji Alpha 9 możliwe jest generowanie losowego świata). Jak na ironię, w języku Apaczów słowo “Navezgane” znaczy Zabójcę Potworów (eng. Killer of Monsters). Naszym zadaniem jest przetrwanie w nieprzyjaznych warunkach. W tym celu musimy zbierać przedmioty ukryte w różnych miejscach. Możemy także wytwarzać własne przedmioty. Świat przedstawiony w grze jest interaktywny. Teren, budynki, roślinność oraz większość przedmiotów są budowy blokowej, co pozwala nam je niszczyć i przemieszczać.

7 Days to Die” mająca otwarty świat, bazujący na voxelach będąca połączeniem elementów gatunków FPS, Survival Horror, RPG, Tower Defense i Sandbox. Gra pozwala zdobyć swoje własne miejsce dając graczom to czego naprawdę chcą wraz z połączeniem walki, wytwarzania przedmiotów, eksploracji, i rozwijania postaci. To nie tylko Survival Horror, ale co więcej “Survival Horde.”

Alpha 14 Snow.jpg
Image from 7 Days to Die Blog, developers diary